Hoe kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen
Betaling
-
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kan in onze webshop betalen met een overschrijving of via Bancontact. We doen ons best om binnenkort nog meer betaalmogelijkheden toe te voegen.
-
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Je kan altijd kiezen voor betaling met overschrijving. Dan lukt je bestelling zeker. We verzenden deze pakjes als de betaling binnen is. Dit kan 1 tot 2 werkdagen duren.
Controleer je email of je een bestelbevestiging hebt met mislukte betaling. In dat geval moet je de bestelling niet nogmaals plaatsen en kan je de bestelreferentie vermelden in de mededeling van je overschrijving.
Verzending
-
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
We doen ons best om zo snel mogelijk te leveren. Voor Belgische klanten hanteert Bpost een levertermijn van 1 werkdag. Pakjes naar Nederland doen er 1 tot 3 werkdagen over.
We streven ernaar om pakjes die voor 12u00 bestelt zijn ook dezelfde dag te verzenden. Betalingen met de kaart zien we onmiddellijk en worden onmiddellijk verwerkt. Overschrijvingen duren soms tot enkele dagen.
-
Verzend je internationaal?
Voorlopig verzenden we enkel binnen België en Nederland.
Sociale media
Goede doel
-
Kunnen we Re-born nog op een andere manier steunen?
O-lief is een fijne manier om aan fondsenwerving te doen, alles gaat door onze eigen handen richting consument. Echter is dat niet het enige wat we willen bereiken en we vinden het nog belangrijker dat mensen correct geïnformeerd zijn omtrent het toch wel moeilijke onderwerp orgaandonatie.
Daarom is een lezing organiseren een fijne manier om nieuwe mensen te bereiken, of een stand op een beurs. Ook onze campagnes delen op sociale media helpt ons enorm vooruit.
-
Hoe kan je donor worden?
Donor worden is eenvoudig, je kan dit op het gemeentehuis in je buurt, via de huisarts of online via mijngezondheid.be