Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Betaling

  • Welke betaalmethoden accepteren jullie?

    Je kan in onze webshop betalen met een overschrijving of via Bancontact. We doen ons best om binnenkort nog meer betaalmogelijkheden toe te voegen.

  • Mijn betaling is mislukt, wat nu?

    Je kan altijd kiezen voor betaling met overschrijving. Dan lukt je bestelling zeker. We verzenden deze pakjes als de betaling binnen is. Dit kan 1 tot 2 werkdagen duren.

    Controleer je email of je een bestelbevestiging hebt met mislukte betaling. In dat geval moet je de bestelling niet nogmaals plaatsen en kan je de bestelreferentie vermelden in de mededeling van je overschrijving.


Verzending


Sociale media

  • Kunnen we je volgen op sociale media?

    Dat kan zeker. Je kan ons vinden op Facebook en op Instagram. We beloven plechtig om er wat actiever mee bezig te zijn de komende tijd.


Goede doel

  • Kunnen we Re-born nog op een andere manier steunen?

    Dat kan zeker, giften vanaf 40 euro zijn fiscaal voordelig, vergeet geen GIFT te vermelden bij de mededeling als je een storting doet. 

    Maar ook een lezing organiseren helpt onze werking vooruit, of een stand op een beurs. Ook onze affiches delen op sociale media helpt ons enorm vooruit.

  • Hoe kan je donor worden?

    Donor worden is eenvoudig, je kan dit op het gemeentehuis in je buurt, via de huisarts of online via mijngezondheid.be

Heb je nog een vraag?

© O-lief. All rights reserved.

Bedankt voor je bezoekje!

0
    0
    Winkelwagen
    Winkelwagen is leegTerug naar de winkel