Skip to main content

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Betaling

  • Welke betaalmethoden accepteren jullie?

    Je kan in onze webshop betalen met een overschrijving of via Bancontact. We doen ons best om binnenkort nog meer betaalmogelijkheden toe te voegen.

  • Mijn betaling is mislukt, wat nu?

    Je kan altijd kiezen voor betaling met overschrijving. Dan lukt je bestelling zeker. We verzenden deze pakjes als de betaling binnen is. Dit kan 1 tot 2 werkdagen duren.

    Controleer je email of je een bestelbevestiging hebt met mislukte betaling. In dat geval moet je de bestelling niet nogmaals plaatsen en kan je de bestelreferentie vermelden in de mededeling van je overschrijving.


Verzending


Sociale media

  • Kunnen we je volgen op sociale media?

    Dat kan zeker. Je kan ons vinden op Facebook en op Instagram. We beloven plechtig om er wat actiever mee bezig te zijn de komende tijd.


Goede doel

  • Kunnen we Re-born nog op een andere manier steunen?

    O-lief is een fijne manier om aan fondsenwerving te doen, alles gaat door onze eigen handen richting consument.  Echter is dat niet het enige wat we willen bereiken en we vinden het nog belangrijker dat mensen correct geïnformeerd zijn omtrent het toch wel moeilijke onderwerp orgaandonatie.

    Daarom is een lezing organiseren een fijne manier om nieuwe mensen te bereiken, of een stand op een beurs. Ook onze campagnes delen op sociale media helpt ons enorm vooruit.

  • Hoe kan je donor worden?

    Donor worden is eenvoudig, je kan dit op het gemeentehuis in je buurt, via de huisarts of online via mijngezondheid.be

Heb je nog een vraag?

0
    0
    Winkelwagen
    Winkelwagen is leegTerug naar de winkel